Manager call center i wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski,
Umowa: Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Identyfikacja oferty
Numer oferty: StPr/18/2733
Ważna od: 05.12.2018
Ważna do: 19.12.2018
Czy subsydiowana*: Nie
Pracodawca krajowy
Nazwa: TPV DISPLAYS POLSKA SP. Z O.O.
Osoba do kontaktu:
Telefon: 957391041
E-mail:
Zgłaszane miejsce pracy
Nazwa zawodu: kierownik centrum obsługi telefonicznej (kierownik call center)
Liczba miejsc: 1
Liczba miejsc dla niepełnosprawnych: 0
Miejsce wykonywania pracy: Złotego Smoka 9, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość: jedna zmiana
Godzin w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Data rozpoczęcia pracy: 05.12.2018
Data zakończenia pracy: b/d
Oczekiwania pracodawcy krajowego
Poziom wykształcenia: wyższe (w tym licencjat) 
Języki obce: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany 
Uprawnienia: zdolności analityczne 
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty: cv
Inne wymagania: [Uprawnienie 1] : Certyfikat Lean Six Sigma Yellow Belt [Inne] : mile widziana znajomość języka chińskiego ze względu na konieczność współpracy z oddziałami znajdującymi się w Azji.


Oferta dostępna pod adresem:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4184fcc6ea9fa07f7b8973023cd70223