Hello our valued visitor, We present you the best web solutions and high quality graphic designs with a lot of features. just login to your account and enjoy ...

Baza Firm

Dodaj firmę do bazy
BIURO RACHUNKOWE CONFIG.SAM, Jan Suchecki,
Gorzów Wlkp. ul.Czartoryskiego 29/2
Branża: Usługi - biura rachunkowe, rewidenci, księgowść, podatki
Odsłon: 342

Dane kontaktowe:

  • 957203407
  • http://www.jansuchecki.pl
  • Biuro działalność gospodarczą prowadzi od września 1995r.

    Biuro posiada Licencję Ministerstwa Finansów oraz Polisę OC, co gwarantuje bezpieczeństwo merytoryczne i finansowe dla prowadzonych firm.


    Rozliczeń dokonujemy za pomocą nowoczesnych komputerowych programów księgowych, co jest dodatkowym zabezpieczeniem jakości i bezpieczeństwa zleceń Klientów.

    Pełna komputeryzacja naszego Biura umożliwia współpracę z Klientem za pomocą internetu, poprzez który przesyłane są wszelkie wydruki z ksiąg, listy płac itp.


    Zapisów w księgach zdarzeń gospodarczych udokumentowanych fakturami w dewizach dokonujemy równocześnie w walutach obcych i dokonujemy rozliczeń różnic kursowych.


    OFERTA:


    • Prowadzenie ewidencji ryczałtowych

      • ewidencje podatku od towarów i usług;

      • obsługa pracowników;

      • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS.


    • Prowadzenie Książki Przychodów i Rozchodów

      • ewidencja kosztów i przychodów;

      • ewidencja środków trwałych;

      • ewidencja wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług;

      • obsługa pracowników, rozliczenia właścicieli;

      • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS.


    • Prowadzenie ksiąg handlowych

      • wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze, ewidencja środków trwałych, wyposażenia, ewidencje podatku od towarów i usług;

      • rozliczenie właścicieli;

      • sporządzenie raportów (rocznych i miesięcznych);

      • obsługa pracowników;

      • rozliczenia z Urzędem Skarbowym i ZUS.


    • Obsługa kadrowo płacowa
      Sporządzanie:

      • list płac;

      • odcinki wypłat wynagrodzeń;

      • imiennych raportów osób ubezpieczonych (RMUA);

      • deklaracji ZUS;

      • informacji o podatku od osób fizycznych (dotychczas PIT 4);

      • przekazywanie drogą elektroniczną dokumentów ZUS;

      • sprawozdań dotyczących zatrudnienia.


    Ceny Naszych usług zależą od wielu czynników - między innymi od:

    • rodzaju ewidencji księgowych;

    • ilości dokumentów;

    • wielkości zatrudnienia;

    • specyfikacji działalności firmy.

    Ceny ustalane są indywidualnie z klientem, oraz podlegają negocjacjom.